lato

Czyli pierwszy ze scrapów, które są w albumie z poprzedniej notki, a których jeszcze nie pokazywałam. Chociaż ten właściwie ujrzał światło dzienne jeszcze w zeszłym roku, a dokładnie na ogólnopolskim zlocie – zrobiłam go na konkurs scrap.com i nawet dostałam za niego wyróżnienie. Tylko trochę mi się zeszło z pokazaniem go w sieci.
A na scrapie ja jeszcze z burzą rudych loków – mimo kilku zmian fryzury znowu do nich wracam. Przynajmniej do marchewki na głowie.

2 komentarze to “lato”

  1. Piękny – świetlisty i romantyczny 🙂

  2. Kompozycja kwiatowa jest urzekająca.

Skomentuj

