malutkie biżuteryjne candy

Miałam świętować prowadzenia bloga. W marcu. Nie wyszło. Moment, kiedy licznik pokazał 5000 też miałam uczcić. I też nie wyszło. Ale z okazji tego, że ostatnio zrobiłam trochę miedzianych kolczyków (można potraktować te, które można zdobyć jako zapowiedź nowej małej kolekcji) chcę się jedną parą podzielić z szczęśliwcem, który zostanie wylosowany w moim małym rozdawnictwie.  Wystarczy wyrazić chęć w komentarzach i umieścić informację o cukierasach u siebie na blogu. Chętnych zbieram do 20 x, a wynik postaram się umieścić następnego dnia.

16 Komentarzy to “malutkie biżuteryjne candy”

  1. piękne są, będę czekać na kolejne cuda ;] nr 1 rzadko się losuje, no ale ;)))

  2. numer drugi też, ale w każdym razie kolczyki śliczne 🙂

  3. skoro mi też wolno to staję w kolejce jako trzecia 🙂

  4. Ale fajne! Chciałabym 🙂
    Buźka!

  5. ja też się oczywiście zapisuję 😉

  6. pocałunek – haftowałam ten obraz klimta :)) po wielu godzinach spędzonych na pracy nad nim mam do tego obrazu sentyment :)) śliczne kolczyki, pozdrawiam 🙂

  7. Jestem chętna 🙂 piękne prace !

  8. ooooooo po takie słodkości to i ja się zapiszę:)
    zapraszam na moje Candy

  9. Ojej jakie piękne 🙂 Zapisuję się i ja 🙂

    Informacja o Twoim candy wg dat tu:

    http://malowanyimbryczek.blogspot.com/p/candy.html

  10. Piękne. Bardzo chętnie się zapiszę. Pozdrawiam

  11. cudowne są… też chce spróbować 🙂

  12. Wow fajne candy Piękne te kolczyki więc stanę w kolejce 🙂

  13. Kolczyki są cudne, chętnie je przygarnę :).

Skomentuj

