jesienna paulina

Żeby nie było, że aparat leży i zarasta kurzem. Udało nam się z imm wybrać jakiś czas temu na jesienną sesję na tory – mnie po drugiej stronie obiektywu można oglądać o tu. Mojej radosnej twórczości zdjęciowej udało mi się trochę wybrać, więc jest na co popatrzeć, a czy popodziwiać to już sprawa oglądających. Mimo, że robi się coraz zimniej mam ochote na kolejne sesje, zwerbuje tylko jakąś modelkę. Jakieś chętne?

5 Komentarzy to “jesienna paulina”

  1. Śliczne zdjecia i modelka piękna 🙂

  2. jaka ja tu ładna jestem 😀

  3. Ja bym się z przyjemnością zgłosiła jak Wy takie ładne zdjęcia pstrykacie. I w te chaszcze bym się dała zaprowadzić, gdybym była tylko ciut bliżej Was niż te 450 km 😦

  4. P
    R
    Z
    E
    P
    I
    Ę
    K
    N
    E

  5. ja bym kiedyś bardzo chętnie, tylko obawiam się, że się nie nadaję 😉
    a zdjęcia cudne są, wszystkie bez wyjątku 🙂

Skomentuj

