kalendarz

I mam własny kalendarz na nowy rok akademicki – z własnoręcznie tworzonym środkiem, z papierem Primy, w którym zakochałam się od pierwszego wejrzenia. I odrobiną mikrokulek na skrzydełkach motyli. Zbindowany, bo był na tyle cienki, że zmieścił się w sprężynę.
Gdyby ktoś reflektował na własny – pisać, chętnie zrobię następny.

3 Komentarze to “kalendarz”

  1. Boski!!! Te motylaski! :))) przepiękny jest i nie śmiem nawet prosić o taki dla mnie 😉 ;*

  2. Piękny! I okiełznałaś mikrokulki, ja z nimi ciągle walczę 😉

  3. świetny 🙂 i wykonanie super
    nie wiem czy to przypadek, że często mi chodzą po głowie te same pomysły co Tobie i Imm? Bo właśnie dziś się miałam brać za swój(po miesięcznych planach mam dzisiaj chwilkę ;)), tylko inny sposób łączenia 🙂

Skomentuj

