plaża w Dębkach

Bo przecież jakoś ten wolny czas spożytkowałam. Po powrocie z Finlandii do Gdańska dałam się namówić na wyprawę na jakąś plażę, która byłaby nad samym Morzem Bałtyckim, a nie w Zatoce Gdańskiej. Wybór padł na Dębki. I oczywiście z popołudniowej wyprawy powstał niewielki album.W znacznej części błękitny, z niewielką ilością dodatków – mikrokulkami, koronką, tekturą i kawałkami materiału. I cały obciapany ecolinami.

A z racji tego, że wakacyjny i udało mi się skończyć go przed końcem września to w sam raz na lubelski konkurs wakacyjny.

7 komentarzy to “plaża w Dębkach”

  1. Świetny! Ten Twój wspaniały minimalizm!

  2. No rewelacja! Jestem zachwycona i zauroczona, trafiłam tu przez flickr! brawo!

  3. abum cudny, a Dębek zazdroszczę, bo kiedyś byłam i pamiętam jak świetnie 🙂

  4. jak mi się do Dębek zachciało o_O

  5. ależ jest Dębkowy aż mi tu zapachniało i zawiało ślicznie masz fotki i albumik mięciutki piaskowy taki jak i plaża w Dębkach i mi się do Dębek zachciało echhh

Skomentuj

