kitowo ilowscrapowo

Trafiło mi się być w kwietniu członkiem DT Ilowscrapowego – pod koniec marca dostałam kwietniowy kit i zabrałam się do pracy, mimo kończenia nauki w liceum (tak, maturzystka miu już skończyła ten etap w szkole, zostały jej tylko trzy ustne matury). Powstało kilka kartek, pudełko, dwa notesy, okładka na kalendarz i jak na razie jeden scrap 30×30 (tradycyjnie z moją podobizną). Na dokończenie czeka jeszcze wiosenny album 20×20, nie będzie pewnie jedyną rzeczą którą uda mi się jeszcze zrobić z kwietniowego kitu.
A więc smacznego – ale będę wam dawkować moje „dzieła” 😉

Kolejny scrap ze mną w roli głównej. I kolejna rzecz z wykorzystaniem motyli, którą zrobiłam. Swój udział mialy też immacolowe ecoliny 😉

I znowu ecoliny i motyle w użyciu. Notes już w posiadaniu immacoli.

Tym razem notes, który miał być bardziej męski. Też już ma właściciela. Ecolinki tym razem użyte do wypaciania jednego z papierów z kolekcji Marie Antoinette. Wyjątkowo żadnych motyli, jest za to znaczek z Hongkongu.

I jeszcze jedna kartka, reszta następnym razem 😉

5 Komentarzy to “kitowo ilowscrapowo”

  1. fajne fajne 🙂 już prawie tydzień miną, czemu nie ma następnych?

  2. właśnie właśnie :)?

  3. bo Monika się leni 😀

Skomentuj

