miu rozkręca się biżuteryjnie

W końcu dostałam moje miedziane zamówienie i wałeczki fimo, więc wciągłam się w znowu w biżuterię. Na razie na zdjęciach tylko część tego co udało mi się zrobić – ciasteczka i tarty nabrały dzisiaj błysku po pomalowaniu lakierem do decoupage’u,. Na bazach w kolorze starej miedzi poprzyklejałam własne akwarelki (robione ecolinami imm) i zdjęcia. Oprócz zawieszek w mojej małej, tymczasowo głównie biżuteryjnej (chociaż czekają jeszcze na mnie kartki wielkanocne dla babci) fabryce powstają też kolczyki. Więcej zdjęć już niedługo 🙂

(większa wersja zdjęć po naciśnięciu)

Jeśli ktoś chce na własność którekolwiek z moich wyrobów – pisać na mejla 🙂

One Comment to “miu rozkręca się biżuteryjnie”

  1. pomarańczki są świetne, w sam raz żeby przywołać wiosnę 😉

Skomentuj

