jeszcze trochę kartek i zimowa immacola

Fiacynt nam zakwitł. Na różowo, ale można mu to wybaczyć, bo niesamowicie pachnie. W ramach przygotowań do wiosny (która mam nadzieję szybko przyjdzie) zrobiłam jeszcze kilka kartek okolicznościowych – w programie na dziś kartka urodzinowa i imieninowa. Urodzinowa z papierów z nowej kolekcji scrap.comu, Victoriany i papieru Basic Grey od dodo. Imieninowa z prawie niekończących się zasobów Que Sera Sera K&Company i primowych hortensji.

(większe zdjęcia po naciśnięciu)

I zgodnie z obietnicą – dodałam nową podstronę zdjęciową. Na zdjęciach dalej zima i lubelskie Stare Miasto, ale za to w roli modelki immacola.

4 Komentarze to “jeszcze trochę kartek i zimowa immacola”

  1. zachwycam się granatową kartką…

  2. proszę skontaktuj się ze mną i przypomij mi swój nr tel/adres. W tym tygodniu chciałabym Ci podesłać album z wymiany.

  3. Piękne 🙂
    Fiacynt też piękny – będę bronić różowego 😉

  4. Magialena- brązową, o ile się nie mylę 😉
    mi się obie ogromnie podobają, a fiacynt też piękny 🙂

Skomentuj

