kartkowo

Dawno nie dodawałam kartek, a udało mi się już kilka nowych zrobić. Tym razem pokazuję tylko dwie, reszta czeka w kolejce. W obu użyłam dziurkacza Doily Lace (mamy już z imm własny, więc możecie się przygotować na to, że będę go wykorzystywać prawie do wszystkiego co robię), papierów ze Scrap.com.pl (w tym z nowej kolekcji). Na pierwszej znalazł się też kremowy kwiatek z zestawu z tego samego sklepu.


(większe po naciśnięciu)

Kartki do kupienia w galerii FiuFiu.

3 Komentarze to “kartkowo”

  1. Na żywo są jeszcze piękniejsze! Wiem, bo oglądałam i nie mogłam się od nich oderwać 🙂

  2. Ja tez potwierdzam że mają niesamowity urok i każda z nich jest neisamowicie oryginalna.

  3. śliczne kartki, ja swojego doily też już do wszystkiego wykorzystuję 😉

Skomentuj

