filcowo

Kolorowe arkusze filcu kupiłam już przed świętami. Zrobiłam z nich tylko kilka serduszek i czekały na wyciągnięcie z pudełka aż do piątku.
A w piątek… złapałam za nożyczki i igłę z nitką i uszyłam cztery etui na telefon (moje ciacho mieści się prawie we wszystkich – żółte wyszło trochę za krótkie). Żeby filc nie wyglądał zbyt zwyczajnie popaciałam go trochę akwarelami, dofilcowałam igłą czesanki i doszyłam po kilka koralików. No i prawie na każdym jest coś nastemplowane – użyłam czarnego tuszu od Latarni. A na niektórych przyszyte są jeszcze kwiatki – też wycięte z arkuszy filcu.

Żeby nie przedłużać, zdjęcia. Najpierw grupowe:

I pojedynczo:





Ostatnie zażyczyła sobie immacola:

6 komentarzy to “filcowo”

  1. bardzo fajne etui 🙂 Zielone wyglądają, jakby kwiaty wychylały się z mchu :)Super 🙂

  2. piękności 😀 mój etuiek najfajniejszy jest 🙂

  3. fakt – zielony najladnieszy – i o dziwo bo ja nie przepadam za zielonym 🙂

  4. świetne są!
    po prostu prześliczne 🙂
    a mi dla odmiany najbardziej podobają się 3 pierwsze 😛
    (a szczególnie to żółte, boskie)

  5. dziękuję 🙂

  6. przecudne są te etujki, nie potrafię nawet wybrac który podoba mi się najbardziej. gratuluję pomysłu i wykonania i w ogóle 😀

Skomentuj

