kartka urodzinowa

W ramach nadrabiania zaległości blogowych (mam jeszcze kilka scrapów 30×30 w zanadrzu) karteczka zrobiona jeszcze przed świętami. Wykorzystałam oczywiście koronki z Doily Lace, hortensje z różnych źródeł: najciemniejsze z tego kwiatka, pomarańczowe własne i podarowane przez Larę, a pomarańczowe kwiatki z zestawu ze Scrap.com.pl.

9 komentarzy to “kartka urodzinowa”

  1. bardzo mi się podoba 🙂
    fajnie widzieć tak świetnie wykorzystane kwiatki od siebie 😉

  2. bardzo elegancka i coraz więcej elementów

  3. Rewelacja! Ja się tak kwiatków boję, ale Twoje ich zastosowanie moją fobię nieco zmniejsza. Ten bukiecik wygląda jakby sobie tak, ot, naturalnie rozkwitł… to jest efekt, o którym marzę.

  4. Bardzo fajna kartka.

  5. taaaaa Mrouch powiedziała już wszystko:) brawo za umiejętność używania kwiatków 🙂

  6. dziękuję wszystkim :*

  7. I am sure this piece of writing hass touched all the interndt visitors, its really
    really good paragraph on building uup new webpage.

Skomentuj

