Emilka zimowo

I znowu zdjęciowo – ale tym razem fociłam ja. Na zdjęciach Emilka, którą niektórzy mogą już kojarzyć z galerii immacoli, która ostatnio dodała zdjęcia z tej samej zimowej sesji na starówce. Miłego oglądania mojego fotograficznego debiutu na blogu.

2 komentarze to “Emilka zimowo”

  1. że tak rzeknę… jestem dumna z Pani Fotograf , która mnie umie tak pokazac , że ładnie wyglądam.. i podobają mi sie fotki bardzo bardzo bardzo 🙂 jeszcze Cie keidys zmolestuje o kolejna sesyjke 🙂

Skomentuj

