urodzinowo

Ciąg dalszy nowości – notes na 18-ste urodziny koleżanki. Podobnie jak w kilku ostatnich pracach wykorzystałam papiery K&Company (tym razem z zestawu 15×15). Na wewnętrznej stronie przedniej okładki odbiłam i zembossingowałam kilka damasków.

DSC_0073

5 Komentarzy to “urodzinowo”

  1. fajny ten notesik 🙂 taki radosny 🙂

  2. Cudny papier, kolory ma po prostu do schrupania 😀
    (podobają mi się szalenie kółeczka dopasowane kolorystycznie do notesu! )

    😀

  3. super, strasznie energetyzujący, a jednocześnie elegancki:)))

  4. kółeczka ode mnie 🙂 bo to miał być nasz wspólny prezent dla koleżanki 🙂

  5. do odebrania masz wyróżnienie na moim blogu

Skomentuj

