kołysanka

DSC_0478

DSC_0481

DSC_0476

I całość:

DSC_0475

Nadrabiałam ostatnio wędrownikowe zaległości, tak więc mogę się pochwalić wpisem do albumu Cygi – „Baju baju”. Na pergaminie (który wpadł mi ostatnio w łapki w plastyku) słowa kołysanki „Był sobie król, był sobie paź…”. Zapadła mi w pamięć, kiedy jakiś czas temu oglądałam film „Południe-Północ”, gdzie nuciła ją Agnieszka Grochowska. W wpisie wykorzystałam trochę papieru K&Company i kwiatki z bordera z Leroy Merlin, którego próbka już mi się zdążyła skończyć i muszę zdobyć nową. Pomarańczowa tapeta też z LM.

A w kolejce do dodania jeszcze wpis do wędrownika Moni 😉

3 Komentarze to “kołysanka”

  1. Bardzo fajny wpis. Ja to dobrze, że teraz mamy takie źródełko tapet w pobliżu 😉
    I zazdroszczę Ci, że umiesz pociąć te cudne papiery K&Company… Ja ciągle je tylko macam i wzdycham…

  2. ja też tylko macam, bo się jakoś boję
    a ty je tak ładnie porwałaś 🙂

  3. taneczne przenikanie się kolejnych warstw na pierwszej ze stron jest na prawdę świetne

Skomentuj

