prezentowo

Tym razem prezent dla Lary, na jej 14-ste urodziny. Pomysł na notes przyszedł nagle, kiedy znalazłam kartki z których zamierzałam na początku tego roku zrobić kalendarz. Do całego prezentu wykorzystałam papier K&Company i mój jedyny papier z kolekcji Amber. Notes „zamyka” się na gumkę, mam nadzieję, że będzie się trzymać. Jak na razie powstał jeszcze jeden, dla immacoli, ale jak będziemy mieć sprężyny do bindownicy to spróbuję trochę innego łączenia kartek 😉

DSC_0472

DSC_0470

DSC_0465

4 Komentarze to “prezentowo”

  1. i notes i kartka przecudne, chociaż kartka na żywo jest dużo weselsza i żywsza:)
    dziękuję:***

    P.S. A w kolczykach byłam dzisiaj:)))

  2. śliczności
    a kiedy mój piękny notes pokażesz?

  3. i mi się bardzo podoba

Skomentuj

