kolorowo

Kartek ciąg dalszy. Nie jestem z nich do końca zadowolona. Prawdę mówiąc, to prawie jedyne scrapowe rzeczy, które ostatnio udało mi się zrobić, z wyjątkiem zakładki do książek, które zresztą też cierpliwie czekają na swoją kolej. Co jakiś czas razem ze mną z gminnej biblioteki przybywa kilka do kolekcji. Aktualnie czytam „Wpuść mnie” Johna Ajvide Lindqvista, z własnych zbiorów (razem z wszystkimi częściami „Zmierzchu”, „Martwym aż do zmroku” Charlaine Harris, ‚Wampirem z przypadku” i „Wywiadem z wampirem” stoi na mojej wampirzej półce).

Album z Tatr ciągle czeka, żebym wywołała do niego zdjęcia, ale może przed końcem roku uda mi się go wypełnić. Strasznie mnie korci, żeby użyć nowych papierów, ale nie bardzo mam do czego, więc na razie pozostaje mi tylko macanie ich co jakiś czas.

Próbuję za to wykorzystać trochę z moich koralikowych  zasobów, zakupiłam sobie nawet trochę Fimo, więc oprócz kartek jeszcze trochę kolczyków.

k7

k8

k6

k5
A teraz pora na wyroby biżuteryjkowe – część nowości. Kolczyki z kwiatowymi motywami prawdopodobnie doczekają się następców, może w trochę innych kształtach. Kokardki mają kilka wersji kolorystycznych – dla siebie zostawiłam czarne. Jeśli ktoś chętny na jakiekolwiek z kolczyków, albo jakąś inną ozdobę (więcej można będzie zobaczyć na moim flickrze), piszcie.

kolczyki1

kolczyki2

kolczyki4

kolczyki5

kolczyki3

kolczyki6

Gdzieś w moim bałaganie na lepsze czasy czeka jeszcze czesanka, więc może i do niej wrócę i coś stworzę.

7 Komentarzy to “kolorowo”

  1. a kolczykami dla mnie to się nie pochwaliłaś 😀
    kartki mi się bardzo podobają, mam nadzieję że się sprzedają 🙂

  2. kartki śliczne, chociaż prościutkie, a kolczyki są przepiękne!
    masz do tego naprawdę ogromny talent!:))))

  3. a twoim kolczykom muszę najpierw zdjęcie zrobić ;P

  4. aaaaaaaaaaaj truskawki rządzą! 😀

  5. Karteczki urocze, a kolczyki smakowite 🙂

  6. Kartki śliczne, a kolczyki też cudo.

Skomentuj

