dla mamy

Kartka na dzień mamy – szkoda mi było tego papieru trochę, bo taki ładny i dwustronny, ale w końcu go pocięłam. Przy napisie „wszystkiego najlepszego” wstążka upolowana na forum u Cyganichy.

kartka 1

kartka 2

8 Komentarzy to “dla mamy”

  1. mi też było szkoda, więc mam dwie sztuki i nadal nie pocięte bo taki piękny jest
    a kartka prześliczna 🙂

  2. przecudowna ta karteczka!

  3. dziękuję 🙂

  4. ładna. prościutka i bardzo przyjemna

  5. no nie dziwię się bo papier przecudny ale dobrze go wykorzystałaś!!!!

  6. łał.. jestem pod wrażeniem. papier przepiekny – jaki to? dla mamy w sam raz.. bo mamom nalezy sie to co najpiekniejsze! pozdrowienia

  7. dziękuję :* papier Fancy Pants Free Spirit: Antique 🙂

  8. Ślicznie Ci wyszła 🙂 Rzeczywiście papier przepękny, ale dla mamy warto było i kartka jest ekstra klasa.

Skomentuj

